menu
search
wishlist
winkelwagen
winkelwagen keyboard_arrow_down
0
check_circle_outline Verzendkosten €5,95
check_circle_outline Circa 1 week levertijd
check_circle_outline Veilig betalen met iDeal

Retourneren en ruilen bij webwinkels van Webcompanies

1. Mag ik een artikel retour sturen?
Alleen kant-en-klare artikelen mogen geretourneerd of geruild worden. Stickers die op maat gemaakt zijn mogen niet geretourneerd of geruild worden. Het artikel is op maat gemaakt wanneer je in het keuzemenu de afmetingen hebt gekozen. Ook voordeurstickers met naam en/of huisnummer zijn op maat gemaakt en mogen dus niet geretourneerd worden.

2. Ik wil een artikel retourneren, hoe werkt dat?
Als je een artikel binnen de 14 dagen wettelijk zichttermijn wilt retourneren, dien je dit vooraf kenbaar te maken door een mail te sturen naar info@deurstickers-webshop.nl. Vermeld hierbij om welk artikel het gaat en je ordernummer.. Je ontvangt van ons een bevestiging van de retourzending.

Nadat je de retourzending hebt aangemeld ontvang je van ons een e-mail met de retourvoorwaarden en een retourlabel. Dit retourlabel dien je uit te printen en op het pakket te plakken. Vervolgens kun je het pakket gratis afgeven bij een PostNL punt. De kosten voor de retourzending worden verrekend op de creditnota. Wij verrekenen € 6,99 retourkosten voor klanten uit Nederland. Klanten uit België en Duitsland betalen € 14,95.

Bij retournering wordt het gehele aankoopbedrag terugbetaald.

Voor elke retourzending geldt: je kunt alleen artikelen retourneren welke in een staat verkeren waarin je ze zelf ook zou willen ontvangen. Dit houdt in:
- het product dient onbeschadigd en compleet te zijn.
- indien mogelijk, vragen we je om het artikel in de originele verpakking terug te sturen. (Wanneer de verpakking niet acceptabel is kunnen wij hiervoor €2,50 in rekening brengen)
- zorg ervoor dat het geheel tijdens transport niet kan beschadigen.
- zend je factuur of een kopie hiervan mee in het retourpakket.

Deurstickers-webshop.nl is niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte retourzendingen. Wij adviseren je om het pakket verzekerd te verzenden. Zodat je bij verlies of beschadiging van het pakket een beroep kunt doen op het transportbedrijf.

Het retouradres is:
Deurstickers-webshop
Brinkhorst 25
7207 BK Zutphen

3. Mag ik het artikel ook retour brengen naar de afhaalbalie van Webcompanies?
Ja, zeker! Het voordeel hiervan is dat het je retourkosten scheelt! Het artikel mag binnen het zichttermijn van 14 dagen worden teruggebracht naar het magazijn van Webcompanies. Meld wel van te voren dat je een artikel wilt retourneren of ruilen. (Let op! Alleen kant-en-klare artikelen mogen geretourneerd of geruild worden.)

Het adres is:
Webcompanies BV
Brinkhorst 25
7207 BK Zutphen

4. Wanneer krijg ik mijn geld terug gestort?
Zodra jouw pakket bij ons retour komt wordt deze gelijk verwerkt. Wij streven ernaar om het bedrag binnen 7 dagen, doch uiterlijk binnen 10 dagen aan je terug te storten De in rekening gebrachte verzendkosten worden niet gecrediteerd.

5. Ik wil een artikel ruilen, hoe werkt dat?
Een artikel mag binnen 14 dagen na ontvangst geruild worden, mits deze in goede en ongebruikte staat verkeert. Ook de verpakking van het artikel dient ongeschonden te zijn. Wil je een artikel ruilen? Dan dien je dit vooraf kenbaar te maken door een mail te sturen naar info@deurstickers-webshop.nl. Vermeld hierbij om welk artikel het gaat, je ordernummer en voor welk artikel je dit wilt ruilen. Je ontvangt van ons een bevestiging van de retourzending. (Let op! Alleen kant-en-klare artikelen mogen geretourneerd of geruild worden.)

Nadat je de retourzending hebt aangemeld ontvang je van ons een e-mail met de retourvoorwaarden en een retourlabel. Dit retourlabel kun je uitprinten en op het pakket plakken. Vervolgens kun je het pakket gratis afgeven bij een PostNL punt. De kosten voor de retourzending worden verrekend op de creditnota. Wij verrekenen € 6,99 retourkosten voor klanten uit Nederland. Klanten uit België en Duitsland betalen € 14,95.

Voor elke retournering of ruiling geldt: Je kunt alleen producten retourneren welke in een staat verkeren waarin je ze zelf ook zou willen ontvangen. Dit houdt in:
- Het product moet compleet en onbeschadigd zijn
- Indien mogelijk, vragen wij jou het product in originele verpakking terug te zenden. (Wanneer de verpakking niet acceptabel is kunnen wij hiervoor €2,50 in rekening brengen)
- Zorg ervoor dat het geheel tijdens transport niet kan beschadigen
- Zend je factuur of een kopie hiervan mee met het retourpakket

Webcompanies is niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte retourzendingen.

Het retouradres is:
Deurstickers-webshop
Afdeling retouren
Brinkhorst 25
7207 BK Zutphen

Na ontvangst van het geretourneerde product ontvang je hiervan een creditfactuur en boeken wij een nieuwe order voor je in waarvan je een orderbevestiging per e-mail ontvangt. Je kunt het bedrag vooraf per bank aan ons overmaken o.v.v. het nieuwe ordernummer. (wacht altijd eerst de orderbevestiging af voordat je een bedrag gaat overmaken) Het bedrag van de creditfactuur kun je uiterlijk binnen 10 werkdagen terug op je rekening verwachten.

6. Ik wil een artikel retourneren maar heb betaald met Webshopgiftcard?
Als je bij ons een bestelling plaatst door middel van een Webshopgiftcard wordt jouw geld niet teruggestort. Dit is niet mogelijk omdat het een giftcard is. Je ontvangt van ons een code met een shoptegoed van de, na berekening, overgebleven waarde.

menu icon
Menu
menu icon
Zoeken
menu icon
Wishlist
menu icon
Account
menu icon
Cart