nl
X

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

1. Hoe lang heb ik garantie op stickers?
Op al onze stickers geldt een wettelijke garantie van 6 maanden.

Uitgesloten van garantie zijn:
- Beschadiging door opzet of nalatigheid
- Onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud
- Normale slijtage
- Verkleuring door zonlicht
- Beschadiging door het niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing

2. Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat moet ik doen?
Controleer je bestelling direct na ontvangst, uiterlijk binnen 14 dagen op juistheid en volledigheid. Heb je een verkeerd artikel ontvangen? Meld dit dan binnen 14 dagen na ontvangst via onze klantenservice. Om je klacht in behandeling te kunnen nemen hebben we een duidelijke foto nodig. We zullen het artikel zo spoedig mogelijk omruilen.

3. Ik heb een klacht, wat moet ik doen?
Heb je een klacht? Geef dit dan door via ons contactformulier of mail naar info@deurstickers-webshop.nl. Let op! We kunnen klachten alleen in behandeling nemen als we een duidelijke foto hebben ontvangen. 

4. Hoe snel reageren jullie op een klacht?
Ons klantenservice team is op werkdagen van 9:00 tot 16:00 uur aanwezig om vragen en klachten te behandelen. Heb je een vraag of klacht naar onze klantenservice verzonden, dan ontvang je hierop op werkdagen doorgaans binnen een uur, doch hooguit binnen 24 uur een reactie.

5. Mijn sticker wijkt af qua kleur, wat nu?
We hebben geprobeerd de afbeeldingen zo goed mogelijk met de werkelijkheid te laten overkomen. Echter, kleuren kunnen altijd iets afwijken van wat jij op je beeldscherm ziet. Zet tien beeldschermen naast elkaar en je zult zien dat elk beeldscherm een kleur anders weergeeft. Wij kunnen dus niet garanderen dat de sticker exact hetzelfde wordt.
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten. Hierdoor kunnen wij u de nodige functionaliteiten bieden en tevens uw gebruikservaring verbeteren. Als u onze website bezoekt, gaat u akkoord met de cookieverklaring.